DLACZEGO WARTO ZATRUDNIĆ WEDDING PLANNERA PODCZAS ORGANIZACJI ŚLUBU ORAZ WESELA?

 

Wiele osób, nie słyszało jeszcze o konsultantach ślubnych. Ci, którzy znają określenie wedding planner, kojarzą je zwykle z filmem „Powiedz Tak” (2001), gdzie w główną rolę wciela się Jennifer Lopez, pomagająca swoim klientom zorganizować najpiękniejszy dzień w ich życiu – ślub oraz wesele. Oczywiście praca konsultanta ślubnego jest trochę bardziej skomplikowana, niż wydaje się to na filmie.

Kim w takim razie jest wedding planner? Jest to osoba, która rzeczywiście pomaga Państwu Młodym zorganizować ich wielki dzień. Przede wszystkim większość stresów przejmuje na siebie, żeby przyszli małżonkowie mogli przygotować się do swojego święta w spokoju oraz czerpać z niego jak najwięcej radości, nie martwiąc się czy wszystkie przygotowane części programu zostaną zrealizowane w 100 procentach. Można powiedzieć, iż konsultant ślubny to miłośnik organizacji ślubów i wesel. Ponadto, na życzenie Państwa Młodych może podjąć się zaplanowania podróży poślubnej, wieczoru panieńskiego i kawalerskiego, może być nawet przy wyborze pierścionka zaręczynowego! Zna nowe trendy, rynek usługodawców oraz przepisy prawa, wie jakie dokumenty należy załatwić, aby wziąć ślub, czy to kościelny, czy cywilny.

Państwo Młodzi rozpoczynają współpracę z konsultantem, zazwyczaj już na etapie szukania podwykonawców. Często wedding planner przedstawia swoją ofertę, na podstawie której można zadecydować, gdzie odbędzie się przyjęcie weselne, jaki fotograf będzie robił zdjęcia oraz który zespół zagra podczas zabawy. Współpracę wieńczy dzień ślubu. Konsultant, który wykonał już setki telefonów w trakcie ostatniego tygodnia (wszystko musi być zapięte na ostatni guzik), pracuje od rana – jest obecny w trakcieprzygotowań, ślubu, wesela. Jednym słowem koordynuje przebieg wydarzeń, zawsze ma plan B i jest gotowy na wszystko!

Konsultant ślubny jest po to, aby wszystkie nieplanowane zdarzenia wyeliminować zanim ktokolwiek się o nich dowie, ograniczyć stres związany z poszukiwaniami podwykonawców, jak i spełnić „zachcianki” Młodych, czyli nietypowe atrakcje, takie jak pokaz malowania piaskiem, aniołki na szczudłach czy też sushi bar.

Korzyści płynące z zatrudnienia wedding plannera:

  • Mniej stresu, więcej radości,

  • Pewność wyboru najlepszych podwykonawców,

  • Oszczędność czasu – konsultant ślubny podsuwa gotowe rozwiązania pod nos,

  • Oszczędność pieniędzy – konsultant często negocjuje ceny lub podpowiada jak i na czym zaoszczędzić,

  • Pewność, że jest ktoś, kto w każdej chwili może reagować na sytuacje kryzysowe, czuwa nad scenariuszem przebiegu całego wydarzenia, logistyką i sprawami organizacyjnymi, a także opiekuje się gośćmi.

 

wedding planner Beskidy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Galeria

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kontakt

 

 

 

 

 

Blog

 

 

 

 

 

Kontakt

Tkalnia Eventowych Pomysłów - wesele w Beskidach